09-12-21

Sitter i min härliga tjocktröja(skoltröja från9:an).
Love it! Den är mysig och värmer i kylan.
Perfect.
Myser ner mig lite i soffan brevid mamma min, har precis pratat i tele med Bby mine, Som nu har gått och lagt sig.
Jag ska oxå gå och lägga mig nsrat, är lite små seg faktist.
Men sitter och beundrar mina nya skor, är lite sur bara över att dom är så JÄVLA BILLIGT gjorde.
Men antar att Kenzas skor inte var så värda att lägga ner någon stlrre tid på dårå.
 Jag menar man ser limmer i sulan, och skunnet är slitet, och klacken är ju fan knappt på ordenligt.
Haha, jag menar 690 Kr? Wtf!
Men men dom är i allafall fina, nu har jag fått klaga lite nu känns d lite bättre (:


Har varit med Iruba idag inne i handen, kollade i en djuraffär Iruba är sjukt pepp på att köpa en mus elr Tamråtta.
Jag är på henne!
Jag vill ha en tamråtta, men dom luktar så mycket :P
Mitt rum är redan äckligt, behövs inte mer lixx.
Iruba har fått hem min julklapp! Fedt happy Face jag är, as fin är den och HÄÄÄÄRLIGT rosa.
Gu så jag längtar tills jag get it!
Ska ha d på nyår i allafall.
Shit vad snygg jag ska vara, och är tackvare Iruba.
My very LOVED friend.
En av dom absolut bästa vänner jag har.

Haha, Dexter är så söta!
Han sitter på fönsterbrädan och leker med mammas gardindekorationer.
Han är så söt, jag hatar den katten <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0