15 minutare

Drog iväg till centrum med mamma.
Sprang in och solade i 15 min.
En liten snabb solning, det behöves, jag är så blek nu.
Hatar vitern, man blir fan kritvit.
Därför höjer jag händerna för solarium!
Länge leve Solarium!<3

Anyway, as skönt vare.

Efterd drog jag hem, mamma åkte vid elva för att dra till jobbet som hon skulle börja med tolv, men ne när hon kommer dit har hon fått fel chema och börjar inte förens tre, stackare då mamma.

Har lagat mat till lillasyster mig och sebbe, så nu har jag varit duktig med d oxå.

Nu ska jag städa klart mitt rum, fastnade dock för att testa mina nya skor och lite kläder till, som kanske kan passa till nyår.
Men men, får testa mer senare.
Puss på er

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0