Egengjorda Handsmycken


Hade tråkigt så satte mig och pillade med lite  och så gjorde jag lite handsmycken.
Två silver

Och en guld.
Jag blev ganska nöjd faktist.
Den silvriga, första, gjorde jag bara för att.
Något bajs sak bara.
Men silvriga med döskalle och den i guld är jag riktigt nöjd med.
Ska göra lite fler fina senare.

Men nu sitter jag och tittar på Svenska Hollywoodfruar.
Älskar ju Maria, hon är ju så bäst.
Såndär dum blondin som man blir glad av.
Asso jag har lite dubbelmoral mot Anna Anka, hatar henne samtidigt som jag älskar henne.
Och jag garvade läppen av mig när jag hörde att hon och paul har skilt sig.
Men men nu är reklamen över Kolla tv time.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0