EGOFITTA!

EGOFITTA!

Dags att växa upp, och bry sig lite om andra än bara dig själv.
Kanske din familj och vänner oxå.
Ist för att gå runt och snacka skit om mig, vad vinner du på d?
Du är 19 år och tycker du är så jävla vuxen, men går runt och beter dig som en 5åring.
Dax att växa upp och ta tag ti ditt eget liv kanske? Eller?
Ist för att låta din kära pojkvän betala allt för dig.
Du kanske oxå ska ta tag i vissa saker och skaffa dig ett jobb ist för att leva på alla andra och utnyttja familj och pojkvän.

Sånna som du bord skjutas, det borde vara lag på att sånna människor som du ska hängas.
Du är en äcklig fitta som bara bryr sig om dig själv och skiter fullständigt i andra.
Du brydde dig inte ens när din mamma ville köra ihjäl sig, nej för d enda du bryr dig om är DIG!
Skälla ut din syster och ge hennes kulden på att allt är som d är, det är så jävla lätt va!?
Och stå och skrika på mig och säga att jag gör Carros liv svårare och jävligare.
Vad tror du att du gör då..
Aldrig är något ditt fel.

Alla ska göra som du säger och vill och gör man inte d är man dum i huvudet.

Du bara tar och tar men inte fan ger du.

Gå och snacka skit om mig och säga att jag är en fitta som kladdar på din pojkvän och hans polare..
Du är så sorjlig så d finns inte.
Om du inte vore en sån fet jävla fitta och egoist som du är skulle jag tycka synd om dig.

Jag hoppas din kära pojke inser en dag att han är värd så jävla mycket bättre än dig och lämnar dig.
Så ska du få känna hur d känns att verkligen leva.

Btw, du kan ju fortsätta snacka skit om mig för min tjej.
Du kan inte sära på oss.
Ingen/inget kan.

Och du ska inte tror att jag är rädd för dig.


Mja, jag är lite sur.. men nu har jag avreagerat mig lite.
Så! Nu känns allt mycket bättre, inte för att d kändes dåligt innan, men jag blev arg.
Men nu så, perfect! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0