Good Night, Sleep Tight!

Juste skulle ju vara Barnvakt i dag till lillasyster men d behövdes ju inte.
Lillasyster åkte endå in till stan med sin kompis och åt mat och så där, så slapp ju typ allt.
Hehe, hatar att sitta barnvakt endo(A)

Slapp till och med laga mat, för jag och Carolina beställde hem och Sebbe betala, woho.
Everything is free, free for me! Elr något (:

Mamma hade i allafall kul på jul middagen i dag i globen, och så blev hon taffsad på av sin jobbarkompis man oxå!
Haha, ja jisses.
Farligt att vara snygg mamma, synd bara att du inte vet om hur snygg du är.
Smal, blond, vackert ansikte, rolig, öpopen och fruktansvärt trevlig.
Charmtroll äru, Fatta det!
Öhö..

Men, nu ska jag oxå krypa ner i sängen.
Behöver lite kärlek och värme känner jag, och förjävla trött är jag oxå.
Sov gott people!
Pussssssssen:* Glöm inte borsta tänderna barn!

Min Cam Sucks! Men Vad gör man, när man inte orkar fota med kamera.

Good Night, Sleep Tight!

//XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0