Help.. =(

Åh, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på jul.
Blir nästan stressad, jag vill gärna vara klar med sånt långt innan.
Jag har försökt planera vad jag ska ha på mig i två veckor massa mer, nästan så jag till och med börjar bli arg.
Nu börjar jag få för mig att jag är för fet för allt oxå!
Jag är inte fet, men av någon anledning intalar jag mig själv att inget passar och inget sitter bra.
Blir fan sne.
 
SNÄLLA HJÄLP MIG?
VAD KAN MAN HA PÅ SIG PÅ JUL?!?!?!?

Det enda jag hunnit bestämma är frisyr och smink, Och kankse skor.
Lutar ganska mycket åt min nya, men endå vill jag väldigt gärna ha dom från my friend, men vet ju inte om jag får dom på jul eller till nyår.

Åhh!! Jag hatar att inte vara klar :'(

Jag tycker att utseende till jul, nyår, midsommar, halloween och så vidare ska vara färdig bestämt ca en vecka innan.
Jag har två dagar på mig.

Jag vet inte ens vad jag ska ha på min födelsedag, dock ska den inte firas så värst.
Eftersom att jag fyller dan före jul så firas den på jul så tar vi hit släckten då ist.
Men Morfar och madde kommer på min födelsedag, och Iruba och jag ska på bio.
Vad ska jag ha på mig när morfar kommer :(

Jag tycker om att jag fint intryck på folk, och se bra ut inför mina släcktingar.
Eftersom att min släckt är "Fin"
Då menar jag inte bara kläder och så utan, det är en fin familj bara min mamma jag och amanda som är lite anorlunda(stavning?) i familj, vi sticker inte ut, men vi är inte fina i munnen och så som resten är.

Men ja.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0