Inte Okej



.... - omg du liknar kissie skit mycke aså(L) :O
Svar: Fan vad elakt sagt, ------
.... - men du e finare fan <3
Svar: Haha jasso.. Tack då (:

Det är inte okej att säga att jag liknar kissie, det är fan inte första gången jag fått höra d.
Jag tar d inte som en komplimang.
Jag vet att folk tycker hon är snygg, men jag tycker tyvär inte d samma.
På bild sure, vem som helst är snygg på en överredigerad bild, men irl.. OH NOO.

Så som sagt, INTE OKEJ!

Kommenterade denna bild;


 . . .


Kommentarer
Postat av: camiiiSexzita

Men det gör du verkligen inte xD liknar henne asså.. Du är 100ggr finare, hela hon är ju bara fejk. Jag brukar få höra att jag är brunett versionen av henne det känns ganska hemskt också xD

2009-12-16 @ 01:24:14
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/
Postat av: eheheh

ja du har hennes äckliga näsa :P

2009-12-16 @ 18:56:04
Postat av: L I S A

mogen kommentar från anonym.. haha, lik kissie? inte någonstans om man räknar bort hårfärgen och att ni är av samma kön :) kissie är ful, du är snygg. stor skillnad

2009-12-21 @ 10:20:01
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0