Lillasyster

Här är min fruktansvärt söta lillasyster, min andra halva.

Tänkte Bjuda på en bild på henne, borde ju vara hon som bjuder(A) men men.
Iallafall på bilden ser ni min söta Lillasyster, som är typ dubbelt så lång som jag.
Ne, men hon är typ ett huvud längre än mig, och bara 13 år.
Fittunge, vill oxå vara lång.
Men ne, ganska nöjd med min längd.
Iallafall, Amanda heter hon, 13 år gammal, 1,69 lång och väldigt söt.
Hon ser äldre ut, dom flesta tror hon är 93a men hon är 96a.

Vi har i allafall varit oc handlat nyss, jag köpte en chokladkaka, vatten och Proviva Jordgubb.
Så köpte hon Glass och Chips, haha nyttig.
Ska hjälpa henne med historia läxa om egypten.
Jag som inte går i skolan xP


Yummie!

XoXo

Kommentarer
Postat av: ida

allså om hon är 169 va huvud längre, hur liten är du:O



jag är oxå 96;a o jag är 184 :O måste va liten skillnad mellan oss ;D

2011-01-04 @ 00:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0