sTHLM I MORRON

Åkte iväg till hultsfred idag med Carolina, hennes mor och hennes mormor.
Drog till någon second hand butik med möbler och sånt, där hittade jag en askkopp(stavning) Som enligt mig är as fin, och Carolina köpte en ny vas och en ny Videospelare.

Efter det drog vi till ett annat Second hand place där jag hittade ett par jeans som jag blev tvungen att köpa, dom var nice.
Second hand in my <3

Bilder på skiten kommer sen i morron elr senare.

Åker hem i morgon.. Carolina åker med.
Ska bli härligt att få komma hem och krama lite på lillasyster och mamma.
Meeeeeeeeeeen..
Nu ska jag sova.

//XoXo

Kommentarer
Postat av: AnonymTjej :D

Hej!

tycker de är kul att läsa din blogg & du har så härlig stil :)

Men det gör seriöst ont i ögonen att läsa när du har så ljus text xD haha

2009-12-04 @ 02:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0