.



Fick en jacka utav sebbe igår, en tidig julklapp.
Den ska tydligen vara as bra ch hålla värmen även i 30- Testade den dock när jag var ute och rökte tyckte då inte jah blev så jävla varm asso.
Iof hann den ju inte dra upp kroppsvärmen men endå.
4500:-


Åkte in till stan idag med Iruba och Carolina.
Carolina skulle träffa en polare och jag och Iruba skulle kolla julisar.
Jag fick en fin tidigt födelsedagspresent utav Iruba, som jag dessutom fick välja själv.
En väska, Hittade en annan först, men sen hittade jag en till så då bytte vi till den ist.
Så fick en väska i födelsedagspresent, Asnygg är den i allafall och passar mig Perfect!

Lovely!
Tack Iruba, för finaste Presenten!<3

//XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0