Trala, här är ja!

Trala, här är ja!

Idaaag har jag och Carolina sovit till klockan två.. Gått och best'ällt mat, och handlat godis och läsk, och varit med Iruba.
Kul va? Det var allt.

Haha nej, jag skoja..
Elr d var ju d vi gjorde men ja.

Klockan är redan halv fyra och jag trodde seriöst klockan var max 2.. Bra där Billie.
Sitter och tittar lite på Carolina som krypit ner i sängen och ser mysig ut.

Vi har badat, det var as mys.
Fyllde badkaret med så mycket vatten så vi var tvugna att släppa ut lite för att kunna hoppa i.
Hade i massa skumm, tände ljus och drack cola, As mys vare i allafall.
Jag älskar mys kvällar, allt som har med mörka rum med tända ljus, myspys och närhet, pussar och kramar.
Love it, men vem gör inte?

Ska tjata lite på Carolina så att vi drar in till stan i morgon så fort vi vaknat och fixat oss lite.
Så vi har något att göra, finns ju inte så jävla mycket skoj att hitta på här där jag bor, kolla film och tråka typ YAY!
Men men.

Brist på bilder..

Och jag är så jävla seg så jag orkar inte ens skriva mer..
Vet inte vad jag ska skriva, men i morgon tänkte jag ge lite tips på fina julisar.
Sånt är alltid bra.
Själv har jag ju inte börjat köpa julisar än, utom till en person.
Så det är inget att hurra över.

//XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0