Jag vet vad jag får..

Jag är helt tokigt trött, och d är ju inte så konstigt..
Klockan är tjugo i sex på morgonen, och jag ser bara till hälften.
Carolina ligger och sover, och jag kollar "barn"film.
Fast jag älskar ju barnfilmer, så d gör inte mig något.

Sitter i tights, strumpor, linne och t-shirt över, täcke och en stekhet dator i knät..
Det är lite varmt, men orkar inte strippa elr något.

Funderar lite smått på vad man kan göra senare under dagen.
Tänkte skippa att gå och lägga mig, sjukt onödigt att göra d nu.

Men gu, datorn är verkligen stekhet. Bräns nästan.
Skulle behöva stänga av den lite kanske.

Men men, var ju i stan i dag/igår med Carolina och Iruba, Carolina var bara med oss ett tag sedan träffade hon en kompis som hon skulle fika med.
Jag och Irba gick runt och tittade lite på marknaden som dom har runt hela plattan, Iruba köpte tre väskor.
En till mig (Tidig födelsedagspresent), en till henne mor i julklapp och en till henne själv, som jag fick välja ut*stolt*.
Sen köpte hon ett par nya stövlar, dom var as snygga, å så köpte hon trosor.
Hon bjöd mig på "Fika" oxå, Myspys.. Hon är snäll hon.
En ovanligt bra vän.

Vi är lite evil tillsammans hon och jag, men d får man vara ibland. Man kan inte älska alla. ;)

Men nu ska jag fönstershoppa lite på internet
Btw, jag vet vad jag får i julklapp utav Iruba.. Öhö!
Good shit, ska bli spännande sen när d drar iväg till att köpa present och julis till henne, hon ska vara med.
Får själv bestämma, roligare och bättre. Är d kläd/sko väg är d mycket mycket bättre så man är säker på att d passar.
Så tummarna upp för d.

Jag fick ju vara med och bestämma mitt, då ska hon få vara med och bestämma sitt.
Dessutom lämnade jag tillbaka alla jilklappar jag köpt i klädväg, för d är så jävla jobbigt.. Man vet ju inte säkert hur d sitter.
Uscha.


My shoe som jag önskar mig so badly, skulle köpt den själv igentligen men blev inte av eftersom jag slutade gå i skolan, och därför inte fick pengar.
Så nu önskar jag mig den ist och jag vet vem jag får den av.
Den är billig faktiskt, 200:-
Som hittat.

Men nu.. fönstershopping.
Nu är klockan tio över sex.

//XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0