DÖR!

Asso helvetes Jävla skit ont ihalsen och i hela bröstet och nu börjar d i ryggen oxå! jag dör, FITTA rent ut sagt vad ont d gör!




Eftersom att d verkar vara så inne att banta mer sig just nu så ska jag oxå göra d hade jag tänkt..




Meningen var ju att jag skulle vara lite ego idag och ta bilder, men ist så städar jag rummet och kollar L Word <3
Och Shane är ju så jävla snygg, ge mig henne!




MIN HALS DÖDAR MIG!
Fan! Börjar bli sjuk, har sjukt ont i halsen.
Och inget hjälper ju, dricker te, badar, äter halstabletter och knarkar värktabletter -.-'
Och så den där irriterande jäveln som tjatar om att jag ska vara med och ta bilder! LÅT MIG VA!
Jag är inte intresserad.. Skaffa dig en annan "modell"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0