Helgen!

Trevlig helg ..
Fredag; Drog till Harry B' James med Iruba.. Träffa hennes polare fredde och kom in som VIP.
Men var fan inte där så länge, förmycket folk, man kom inte ens fram.. man stod i kö för att ta sig frammåt..
Placet är för litet och tar in för mycket folk!
Vi skulle ta bussen som gick 43, men den kom ju fan aldrig. så två på natten stod vi ute i stan och frös..
Skit kul! Jävla skit SL som fan inte kan hålla tiderna.
Fan, när jag kom hem var klockan prick! 3, gick och la mig och somnade fan direkt.

Lördag; Jag och ylva drog till stan och köpte ny uttöjning till mitt öra, eftersom jag lyckats tappa båda mina jag hade...
Köpte dock en förstor ist-.-
Träffade Carro lite senare på kvällen.
Umgicks med henne..Vi tog buss hem till mig för att jag skulle på muggen.. drog till baka till centrum.
Sen tvinga hon med mig på fest så då blev det till att dra tillbaka till mig hämta stuff och sedan tillbaka till centrum igen.. härlig promenad  vare XP
På festen fick jag en Lapdance av Ida.. Sjukt najz.
Hon strippade av sig slipsen och skjortan rök. Sen dansade jag Lapdance för Sandra haha som nästan dog.
Kösde sanning elr konka, charmiga som brudarna va så hade dom snackat ihop sig att jag och sandra skulle hångla.
Så att så fort Sandra fick sanning elr konska så fick hon ju " Hångla med Billie" .. Barnsligt, men lite charm i det hela finns d väll kanske..
Fick även hångla med Ida. Och så pussade jag lite frivilligt på Carro(a)
Fullt ös hela kvällen.. Jahpp, och du dampa loss på mig för att jag dansade med Ida och så vidare. men kvällen var sjukt lyckad endo.

Söndag; Vaknade vi tio tiden, folk mår piss, vill spy och äta xP
Vid Fyra-Fem tiden drog jag och Carro. Hoppade av i handen och Drog till Mc Donalds och köppte mat, sedan drog vi hem till mig och kolla film och skulle äta mn så blev d ju inte.. inte fan åt vi något xP
Typ mitt i natten bestämmer vi oss för att äta våra Burgare, lite kalla och jävligt äckliga var dom.. men d gick ner..
Somnade runt fyra tryp

Yay! legat hela dagen och segat i sängen.. åt lite av våra sista burgare.. men asso hela gick fan inte ner..
Fy fan va äckligt d va, Kalla och sega och typ Gäste i munnen, nej fyfan.. aldrig mer!
Jag vill bara hoppa in i en dusch, borsta tänderna och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0