Fel! Helt Fel..

Idag skulle vi ha någon jävla kärleks dag med Särklassen, jag gick inte.
För det första så har vi redan haft en kärleks dag för två veckor sen, och en innan den hade vi med.
Hur många kärleks dagar ska vi behöva ha?
För d andra så flirtar hela den där klassen med mig, det är fan scary movie på riktigt..
Alltid när dom är med så ska folket hänga på mig, gärna alla samtidigt oxå -.-'
Palla inte i dag med, så låg kvar hemma i sängen, morsan blev skit sur men d vare fan värt :D



Var i stan med Cassandra hon piercade läppen, Hon var skit snygg i det.
Men d visste jag ju redan efter alla jävla fake piercingar hon haft i läppen.
Väntar dock på att hon ska pierca septum, d är så jävla snyggt, vill xå ha.
Men jag planerar en Medusa ist:'D

Äntiligen hemma nu ska jag fan baka muffins(: men den här gången gången blire fan chokladmuffins.
Lovar att jag sparar en till dig Hanna ;)
Ska försöka mig på ett eget recept den här gången, vi får se hur d blir. Om d ens blir någe av skiten ;P


Någon som vill komma och äta muffins med mig i kväll och kolla film (A)
Och fan, juste. I morron äre alla <3ns dag oxå då blire festa av för mig :'D
Någon som är pepp?

Puss och smisk :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0