Sega Dagar

...
Tröga dagar, går fan inte ens  till skolan längre.
Går aldrig och lägger mig i normal tid heller för den delen. Det måste jag ändra på, kan inte hare såhär.
Måste göra något vettigt med mitt liv, så länge jag har ett, Funderar på att typ skaffa ett jobb.
Bara så jag har något att göra under dagarna efter plugget, så jag inte sitter hemma på sängen och slöar.
Det är fan d enda jag gör, sitter på sängen, smsar och städar på mitt rum -.-'
Fast iof har jag inte emot att sitta och messa, jag messar ju endo med världens finaste person.
Började städa på mitt rum vid två tiden idag och är fan fortfarande inte klar, jag skyller på att cassie kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0