Assholes

Asso ursäkta, men jag är så jävla trött på folk som alltid klagar oh aldrig har något vettigt att säjja, Vad gr d dig om hur jag ser ut? , hur många piercingar jag har?,  om mitt hår är kort elr långt? och jag är blond elr svarthårig?  Om jag har trasiga jeans med en sliten t-shirt till  elr om jag har stuprörs jeans med ett spexigt linne till? om jag har slitna convesre elr pums?
Seriöst jag e trött på er alla som bara tänker på mitt utseende, och inte kan nöja er med hur jag är som person!
Utseende fixareade jävlar, jag hatar er alla precis lika mycket, hatar när ni inte kan ta mig som jag är , att allt måste vara som ni vill att d ska va. sorry men så går d fan inte till här i världen.
Pallar inte att ni varje dag ska säga " Åh, vad fin du är men kunde varit bättre om du gort si och så" 
Och!?.. om d hade varit bättre om jag satt upp luggen ist.. Fan låt mig va Jävla människor!
Jag rättar mig inte efter hur ni vill att jag ska vara. jag är jag TAKE IT OR LEAVE IT.
Jag kommer altid att vara samma person d spelar ingen roll om jag färgar håret fyra gånger i veckan, elr om jag ser ut som en kille ena dagen  och tjej den andra, jag har ingen speciel stil jag har inte bestämt att jag varje dag måste ha en sliten t.shirt och ett par hängiga jeans. jag sätter på mig d jag känner för eller gillar, jag fixar inte håret varje dag och sminkar mig inte varje dag heller.


 SCREW YOU, ASSHOLES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0