Strålande!


Yay! På lördag kommer Carro till Sthlm och vi ska ses 500 gånger om d har jag bestämt...
Jag vet jag bestämmer mycket (A)
Men i allafall, Det ska blir skit kul..
Dessutom så kommeru ju bara vara 20 min ifrån.
Satt d är inte så svårt..
Men vette fan va vi ska göra när vi ses, jag kommer att vara helt Sepe blyg och  typ... dö!
HA HA! Tönt som jag är så kommer jag väll bli helt röd om kinderna coh vara värsta nörden och typ "Hej, eh... *Tyst* *skäms*" sen typ as flabba för att jag inte vet vad jag ska säga som vanligt när jag träffar folk -.-' Nörd som jag är dårå:D
Puss på d.


För övrigt så suger mitt liv just nu, jag har inge som helst livs känsla i kroppen.
Jag är inte rädd för att dö.. bara leva för lite!
Vet inte varför jag är så opepp på livet just nu, d finns en person som förgyller mina dagar..
Endo tar d hundra år innan jag svara dig och jag skrämmer dig för d..STRÅLANDE!
Inte meningen att göra dig orolig..
Jag mår bara inte bra..



Har varit hemma hela veckan, är sjuk!
Jag hatar att vara sjuk, jag tappar greppet om allt..
Jag tappar luset för skolan och skiter ist it..
Jag stannar hemma och sover bort dagarna.
Fan, Måste bli bättre nu asso.
Skolan är en viktig del av livet.
Och jag måste börja ta vara på tiden som jag har i skolan.



På Lördag blire till att sova hos Tony till söndagen, har ingen aning om vad vi ska hitta på,
 d är ju inte rätt årstid för att dra ut och skatea elr Åka BMX  inget kul som har med rampen ute att göra funkar just nu -.-' Men vafan vi kan ju sätta på oss skit skor och åka på isen ;P
Men så kul ska vi inte ha.. Vi tar och åker lite snowboard elr Pulka :'D Åh, Pulka lätt föresten!!
Har jag inte gjort sen förrförra året! Saknar..
Annars blire väll film och gott (:
Påtal om blåbär så funderar jag på att pierca mig nästa vecka, Medusa, Septum elr i kinderna...
Lutar mest åt kinderna just nu.. Men vi får se.. Finns en person som gör d möjligt att jag inte gör i kinderna.
Så annars blire nog Medsa. Men men, d återstår att se.
Aja vilet som så ska alla bi gjorda, så spelar ingen större roll vilken jag börjar med..



Jag skulle kunna göra allt för dig, om jag fick chansen.
Men den chansen ser inte så stor ut just nu, så jag försöker inte ens längre..
Det är därför.. förlåt.
Du får veta allt om mig, precis allt..
Du fick veta saker om mig nästan direkt som tog mig månader att berätta för min mamma..
Du förstår mig bättre än andra.. jag litar på dig till 100% d vet du.
Och den här gången behöver du inte fråga vem d är jag menar.. för d vet du redan.

Sova Tajm för mig.. Klockan är nu 02:33
Puss och Smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0