20-03-09 1

Klockan är nu 06:19
Jag börjar bli lite trött nu..
Menfår inte gå och lägga mig..
Skolan börjar om 2 timmar och jag måste åka om en och en halv..
Usch, Måste skolan vara i 12 år. Det är så jobbigt..
Sure, det blir vad man göra till och så äre med allt..
Men asso det spelar nästan ingen roll vad man gör om inte människorna är rätt.
Jag Menar är d tråkiga människor så spelar d ingen roll hur mycket man försöker.
Iallafall, Nu sitter jag med förg i huvudet och ska snart skölja ur d.
Dock kommer mitt gul/oranga hår synas mer nu, bara för att jag drog in en röd färg..
Det var lite dumt gjort, men men.. Jag tröttnar på att ha den fula hårfärgen.
Det är inte ett dugg fin på mig.. då ser ajg fan så mycket bättre ut i rött elr Riktigt oranget hår.
Orka snacka hår nu fem i halv sju på morgonen..

Jag skulle vilja gå och lägga mig i sängen och bara sova i hundra år oc en dag asso..
Om man det nu gick.
If i Could I Would
Men men, sjkölja ur och sedan sminka Tajm.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0