Are you dead yet?

Jag bara längtar tills jag aldrig ska behöva se ditt äckliga Face igen..
Tills du aldrig mer kan gå utanför mitt kök och titta in,
Tills du aldrig mer kan gå förbi och stirra på mig när jag sitter på baksidan.
Jag ska slå dig med ett fucking basebollträ, jag ska misshandla dig..
Du kommer önska att du aldrig blivit född.
Sen ska jag skaffa mig ett vapen, och skjuta skallen av dig.
Jag ska se till så du aldrig ser ljuset igen!
Du kommer ångra alla gånger du rört din dotter, och hennes vänner.
Du har redan förlorat dina barn, du har förlorat allt, så det finns inget mer att förlora.
Du borde sitta inne din jävel, du borde ruttna i fängelset, du borde straffas tills du dör.
Jag hatar dig, du är äcklig och så jävla skadad så du tror på dig själv, att du aldrig gjort något fel.
Sånna som dig borde skjutas direkt när dom föds.
Jag förstår inte hur folk kan bli så jävla missbildade, from inside and out.
Just like you.. Och fan inte tänka klart, ens komma på tanken att göra något sånt.
Låta din dotter vakna av att du slickar henne, och prövar sex leksaker på hennes vänner..
Ta på barn överhuvudtaget.
Du är ju för fan rubbad i huvudet..
Jag är inte förvånad över att dina tre äldsta barn har brutit kontakten med dig,
Jag vågar inte ens gissa vad du gjort mot dom.

Die Motherfucker, Die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0