09-11-17

Sebbe kom över och fråga om Mandis och Jag  var hungriga, så han ringde och beställde hem pizza, lovely.
Åt dock bara en pizza bit på typ tio cm.
Haha, men jag mår illa så klarar inte av att äta.

Måste sluta gå runt och små äta, Måste göra ett chema för vad jag ska äta varje dag..
Vilken tid, mängd och vad. Skit bra.

Har pratat med C ett tag, som ska gå och lägga sig nu.
Stackarn är svin sjuk och nyser och snyter sig hela tiden, och låter som 18 svåra år, haha.
Så söt ibland.
Hoppas inte jag blir sjuk när jag kommer dit bara, det orkar jag fan inte.
Men sov så gott hjärtat.

Att dygna gick ju som vanligt åt skogen.. Gick och la mig halv tio, älsklingen ringde och väckte mig 500 gånger endå somnade jag om hela tiden.
Till och med mor min hoppa på mig innan hon drog iväg + vid tolv tiden.
Så ja, jag är nog väldigt svår väckt, tror fan jag fortfarande halvsover undertiden jag är vaken.
Det är sjukt iriiterande och jobbigt, men lovely att få sova.

Haha Dexter är ju söt, hoppar ner i amandas korg och sitter där, var bara tvungen att testa gå runt med honom där i, och d gick ju hel perfekt, han satt kvar och somnade nästan där i.

En söt liten Dexter

//XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0