09-11-12

Mamma väckte min nio i morse, men låg och drog mig till tio tiden, sen gick jag upp, klädde på mig och satte upp håret.
Sedan drog jag över till Sebastien och hjälpte honom med att städa lägenheten och diska, som vanligt.
Skit boring.
Men nu har jag varit duktig och diskat, städat hela köket, dammsugit vardagsrummet, köket och hallen.
Städade även upp efter slarvpelle i vardagsrummet och vikte hans jävla kläder.

Efter d drog jag hem och pilla lite med smycken, försökte hitta ALLA mina smycken men hitta typ bara hälften.
Sorry för min skitkamera, ska skaffa mig en ny snart hade jag tänk, det behövs. Öhö..


Hittade inte ens hälften av alla mina smycken men det här är en del av d iallafall.
Jag hatar Guld! Så allt är typ silver, elr färg.

Tog lite tid med inlägget, började skriva vid tre hahah!
Gick ifrån mitt i allt för att ställa mig och plocka ner disk och städa lite.
Så nu har jag även varit duktig och hjälpt mamma städa.
Jag som hoppades på att slippa städa mer idag efter att jag varit hos sebbe.
Men men, det är ganska "skönt" att städa, då tänker man inte så mycket utan bara gör d man ska.

Nu sitter jag här i soffan med lillasyster och pillar med blogg och dåliga kamera bilder,
Jag ska sno din kamera en vacker dag älskling! Pusssssssssssss
Höhö, Jaha.. och nu då?


//XoXo Kisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0