"Emo" talk

Var över till Iruba tidigare i dag, vi gjorde inte så mycket sat mest och snacka och spelade kort.
Lyssnade lite på musik och började lyssna på escape the fate och så började snacket om att gå tillbaka till "emo" stilen.
Allt var så jävla mycket roligare då, det va typ bästa tiden i mina 18 år.
Vi gjorde fan allt ihop, vi följde med varandra på våra små nörd dejter med folk och vi blev plattan"emos" tillsammans, vi piercade oss tillsammans, vi kunde dra ut till stan två på natten bara för att göra något.
 Vi träffade hur mycket kul folk som helst och hade så jävla roligt.
Som sagt den bästa tiden var under " emo" tiden.
Det har vi båda erkänt.
Saknar as hell, det enda negativa  med den är väll att d tog tid innan jag insåg vad som var snyggt och inte (A) Öhö.. Men men.

Efter ett tag blev d faktist min snyggaste tid här i livet oxå.. Mitt långa svart hår och mina härliga stilar och kläder.
Gotta love it.

Anyway, hittade Irubas glitter mascaror och en svart eyeliner, så ritade två fula hjärtan på handen och sedan sprev jag "puss" och gjorde ett till fult hjärta. Men men det var glittrigt i blått och grönt :D

Mina sexiga målningar på handen.

Iruba gillar kort?

//XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0