Färdigäten

Så nu har jag ätit klart, det var as äckligt men endo, det gick ner.. 
Nu ska jag fixa mig lite så att man kan kliva utanför dörren utan att skämmas.
Sen ska jag över till Sebastian.. men är tillbaka om en halv timme - timme.

Förhoppnings vis så ringer Iruba snart igen. Smatalet bröts av någon konstig anledning och jag kan inte messa längre. Mitt kompis har gått ut och har inga pengar at the moment så jag kan ladda på.
Får smöra lite för mor sedan när hon kommit hem.
Hm, men men.

Förövrigt så saknar jag min Quinna Väldigt mycket.
Pussen på du hjärtat.

Btw! Lägg märket på bilden jag lagt in, det as söta läppglanset!
As cute, gotta love it.

En liten Karamell :3

//XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0