Filmkväll, Iruba, Bilder & Funny Bunny

Sov hos Iruba i natt, Kollade film till ca halv tre, och tog as fula bildera på mig i glasögon..
Jag fick även fria händer till och fixa ylva hihi, as kul.
Blir till och sova där i dag ingen, ska över och blondera håret på kvinnan sen drar vi väll upp tidigt på morgonen i morron och drar till handen/stan och ska skaffa röd hårfärg, sen jävlar blir hon rödhårig.
Jag vill oxå bli röd hårig, men jag är för feg för att våga färga över mitt blonda hår som jag kämpat med i lite mer än ett år.
Dessutom om jag skulle färga håret rött och sedan vilja hare blonderat igen skulle inte vara så enkelt att få d blont igen.
Satt nja, ska fega ett tag till sen kanske jag bestämmer mig ör att färga håret rött.

Sitter och messar lite med Älsklingen min, och kollar runt lite på internet, sitter hemma i min härliga soffa.
Ska gå med mor min till affären och sedan laga lite mat, sen blire väll till att gå ner till centrum och möta upp Iruba och köpa blondering.
Saknar min bby grymt mycket. Förhoppningsvis så träffas vi snart igen. Puss

Bilder från igår kommer senare.
Haha, på tal om bilder, tog as roliga bilder idag. Ska säga åt Iruba att lägga in dom idag när jag är hos henne.
Så dom kommer förhoppningsvis in ikväll.

Bjuder på en bild från när jag var svarthårig.

Men nu, ska jag gå och handla. Be Right Back

//XoXo Kisse

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

haha muums, oja ;) btw, haru ngn aning om varför man ALLTID börjar gråta så fort man spyr? :P

2009-11-14 @ 18:50:18
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0