I KNOW

Jag vet att några vill veta vad jag har gjort under natten då jag inte sovit..
Och jag har faktist inte gjort så mycket, men ska jag vara ärlig så har jag...




SPELAT WORLD OF WARCRAFT!


Mmmm, sug på den ni.
Carolina som lärt mig nörda det spelet. Så det är vad jag gjort.
Nej okej det är d inte.. Jag har spelat men inte hela kvällen.
Fönster shoppat lite på Top Shop's hemsida och hittat lite fina kläder.
Hoppades på att hitta några fina skor, men dom hade typ inge kul just nu.

Haha fick skriva en önske lita till min farmor här om dagen, så söööt!
Så min önske lista blev;
Fälsväst, Pälskrage Från; Vartsomhelst utom H&M (ser plastig, och tråkigt fake ut)
Sminkborstar/pänslar Från; Make up Store + mitt läppstift jag använder.
Skor Från; Bianco höga pumps/.., med Nitar7detaljer och lite rockigt/sexigt/kaxigt, Svarta.
Skälet till att jag önskade mig läppstiftet var för att d kostar 165kr st, och jag använder upp d rätt fort, så lite hjälp på traven till nytt är inte fel.

Det var faktist d enda jag önskade mig från henne, Skrev min favorit affärer; Bianco, Zara, Make up Store och MQ, Absoluta favorit Bianco jag är galen i skor.
Höhö, spännande och se vad d blir, men nu hoppas jag lite på att d inte blir en pälsväst.
Hittade nämnligen en på Top Shop för 1570 kr, som jag vill köpa.
Dock är den svart, jag vill ha grå/beige elr brun/beige igentligen men den va så tokigt snygg så måste ha den!!

// Xo Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0