Irriterande

Nu har jag varit hos sebbe och hjälpt till med disken, fick 200 kr för d.
Sitter och pratar i tele med C som typ sover och snackar i natt mössan. Haha.
Så söt.
 Ska iväg och möta Iruba i centrum nu snart oxå.. Måste fixa mig lite så jag slipper skämmas.

Höhö Johanna ska pierca sig själv nu.. spännande.
Ska bli spännande att se resultatet sen.


Jag är arg;
Jag och C pratade om en sak, elr hon berättade en sak.
Och jag är så irriterad och sur just nu.
Äckliga människor borde utrotas. Nämner  inget namn C vet vem jag menar.
 Människan hatar mig helt utan anledning och behandlar hennes vänner, syster och andra som skit.
 Like you're the queen.
Fast inte bara äckligt egoistisk och skadad i huvudet.
Du är 19 år gammal.. Väx upp och bete dig som en då och du tycker du är så jävla vuxen för din ålder.
Finns ingen anledning till hata mig, men svartsjuka är inte lätt.
 Skulle oxå vara svartsjuk på mig om jag såg ut som dig.

Men nu ska jag springa iväg och sätta i löshår, sen ska jag springa ner till centrum.
C you later. Kisses

//XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0