Osexigt

Ganska kul hur jag sitter och irriterar mig och gnäller över fula fjortisar som inte har bättre för sig än att skriva dumma kommentarer till andra om att dom är fula och något är fel när dom själva ser ut som skit och borde lära sig använda foundation på rätt sätt och inte lämna en brun linje under hakan.
Seriöst.. Är det snyggt elr?
Ser dom inte hur fan det ser ut, att dra en mörkbrun foundation till hakan och lämna halsen och bröst kritvitt!
Jag blir irriterad, vart fan sitter ögonen.
Inte mitt problem och inget jag har att göra med om hur andra sminkar sig.. men jag tror fan inte att jag är den enda som tänker påt.

Fruktansvärt Osexigt

//XoXo Kisse


Kommentarer
Postat av: Iruba

ser nästan ut som kissie på bilden, haha

2009-11-02 @ 20:10:07
URL: http://iruba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0