Skor!

Satt och kollade lite på internet efter skor..
Så blev tvungen att lägga in ett inlägg på mina änsålänge favorit skor.


Favorite Shoes!
Jag och mamma älskar skor, jag vill inte en räkna hur många skor vi har.
Jag vet att bara jag själv har ca 40 par och använder typ fem par.
Och så har vi min mor som har dubbelt så mycket skor..
Så ja, skor har vi :P
Och endo har jag inga skor som passar för alla väder.
T.ex regnväder, har inga skor som passar för d.
Måste skaffa ett par gummirstävlar elr några schyssta stövlar med klack som passar för regnet.
Jag har ju mina höga svarta stövlar, dom är ganska bra. Men men.
Nya skor är aldrig fel.
På tal om nya skor så har mamma redan lagt undan tre par på hennes jobb som hon ska köpa.
Hon handlar ju för inköpspris så hon betalar mellan 150-300 kr för ett par skor som säljs för mellan 1000-1500 kr i butik.
As najz, så jag ska dit och testa lite fina skor och stövlar.
Plus att hon beställt en jävla massa nya skor som snart kommer oxå.
Hihi SHOES! <3

//XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0