Sov gott

Inte skönt att dygna, nu är jag så jävla slut så det finns inte.
Ska hoppa i sängen nu, Carolina är äcklig och ska äta ärtsoppa innan, och jag går och kör fingrarna i halsen, spyr, sen går och lägger migg.
Okej.. Pussen på du sov gottt bye bye :*
Ne men jag är för lat för att orka skriva något vettigt, inte för att jag någonsin gör d.. men endo. Hahaha..
 Drygar ut tiden lite med att bara skriva bajs.. Bajs bajs bajs..
 Hmm mja, det märks ju att jag inte sovit på över 30 timmar, börjar se konstiga stuff ochhöra massa shitness.
Haha, men lol på det, och så börjar jag bli dryg och bara skriva en massa bajs och  ointressat, men så ointressant kan jag ju inte vara för då skulle ni inte läsa. HAHA bye

// XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0