Tidfördriv

Sitter i soffan och har precis vaknat.
Håret står åt alla håll och kanter, och sminket ligget över halva ansiktet och svart runt ögonen av al kajal och mascara.
Men ja, jag är trött som fan och har bestämt mig för att dygna, och nu ska d hända.
För jag är så jävla trött på mig själv.

Sitte och små messar med C, och har as tråkigt.
Så Jag roar mig lite med Kataloger och skrivande.
Sitter och läser lite i "Vårt Nya Hem" & H&M katalogen(stavning).
Ja! Jag har klistrat fast en bild på mig själv på mitt skrivblock.
Den är privat och den är min, så jag satte på en bild på mig.. Don't die.
Jag är inte världens ego.. Bara lite.

Det här sitter jag och roar mig med.. Dator, mobil, Tidningar och skriver.
Najz (:
Härligt.. med en kisse brevid sog oxå som sover.
Sitter och tjuv tittar lite på Lillasyster oxå vad hon har för sig.
Tidfördriv.

//XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0