Trött som ett As

Åh, jag är så jävla trött redan..
Har varit vaken hela natten, nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på i dag för att hålla mig vaken.
Något förslag?
Jag är trött som ett as och skulle väldigt gärna lägga mig i sängen nu och sova, men så blir d alltid.
Därför ska d vara annorlunda den här gånge och jag ska lyckas hålla mig vaken och sova tidigt ikväll.
i dag ska jag vara duktig.
Jag har faktist bestämt mig för att gå till skolan vi elva tiden och prata med min lärare och be henne ringa den där studievägledaren och bestämma ett möte, eftersom att jag är för feg för att svara när han ringer, och vågar inte heller  ringa själv.
Vet inte vad d är med mig att ringa och prata med okända människor.
Vågar ju inte ens ringa och beställa pizza själv.

Har suttit i soffan med datorn i knät och kollat på barn kanalen hela natten..
Ganska bra faktist, hann inte märka hur fort tiden gick och jag tänkte inte heller på hur ensam jag är och hur mörkt d var.
Det bra skit d.
(Jag är mörk rädd och rädd för att vara ensam när d är typ och mörkt)
+ att jag får panik av att veta att jag är ensam vaken. 
 Men jag lyckades bra med att undvika d i natt, bara för att jag inte pratat i tele något..
Det är något med d som skrämmer mig ännu mer, typ att jag fokuserar mer på ljud runt om då för att man blir så upptagen när man snackar i tele.

Tänkte frsöka trycka i mig lite frulle nu, men kommer väll tillbaa snart.

//XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0