Sammanfattning

Så nu har jag inte skrivit här på ett tag, så nu ska jag sammanfatta dagarna lite..

I måndags var jag sm sagt hos Gunilla som fyllde år, hon fick en grå halsduk.
Åt lite bullar och chokladkaka, och pratade och hade trevligt.


Onsdags drog jag in till stan med Iruba, Sofi som alla veta och köpte hår och ett nytt läppstift.
Efter d skulle hon till stallet och ställa in hästen, så jag drog hem ett tag.
Sedan kom Iruba och mötte mig id den så käkade vi mat där, åt en sallad var (:

Iruba på tåget (:


Torsdag, Jag och ylva drog in till stan et tag, Vid tre tiden var jag tvungen att dra hem ch hjälpa Sebbe snabbt med disken bara, fick 250 kr för d.
Efter d drog jag ch Iruba till handen och gick runt ch tittade lite tills dom stängde, då drog vi till Sabis och handlade stuff så vi kunde göra Tacos och jag köpte två Ben&Jerrys glass, det var två för 99kr så var tvungen.
Blev till att dra hem sen och göra mat och kolla film, Pratade med bby ett tag ocxå innan jag somnade.

Vaknade Fyra på natten och kunde inte somna om, mådde skit och hade Fittigt ont i magen.
Spydde tre gånger i mrse oxå vid sex tiden, så jag drog hem oh la mig och sket i skolan.
Juste  har "Flyttat" hem till Iruba ett tag nu oxå, får se hur länge jag blir kvar där.
Men nu kmmer jag upp til skolan och så rdentligt, + att jag får spendera lite mer tid med vännen. (:

Tacos <3
 Det var en snabb sammanfattning.. nu ska jag fixa mig dra hem till sebbe och hjälpa till med städning och tjäna 3-400 kr (;
Pussen:*

XoXo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0