Snart Klar

Så där ja, nu har jag städat rummet hela dagen. Så jävla trött nu!
Måste dock  sätta i alla bilder i mina skåpdörrar snart, vette fan hur jag ska sätta dom bara.
Måste skriva ut fler bilder oxå, bilderna räcker inte till två dörrar, fan knappt så dom räcker till en.
Men men, börjar i allafall bli ordning på rummet nu, så i morron ska jag göra d sista.
 Fan det är redan onsdag i morron, hänger inte med under dagarna asso.
 Jag har missat hur många dagar som helst, hann knappt märka att helgen börjat innan den var slut igen.
Haha. lite efter kankse.. Börjar märkas vilken färg på håret man har ;P
 
Nu sitter jag i allafall i soffan och pratar med mor ska sitta här och vänta på att Desperate Housewives Ska börja.
Hihi, funderar på om jag ska ta något att äta oxå, druckigt en kopp kaffe och ätit en bulle på hela dagen..
Men är inte så jävla hungrig.. Ska fixa lite te i allafall nu.
Pussen:*

XoXo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0