Elr något

Fick i allafall sova i typ fem timmar, vaknade ca tio min efter att min mobil ringt för att väka mig..
Drömde en skit skumm dröm.. som jag är 100% säker på att jag drömt förut.. As läskigt.
Hatar att drömma samma dröm om igen, blir rädd av någon annledning.
Behöver inte ens vara en läskig dröm, Själva grejen att drömma sama sak fler gånger skrämmer mig.
Så vaknade typ mitt i natten, men som tur var kunde jag somna om snabbt.

Känner att jag behöver en kopp kaffe.. Älskling, blir klar!
Kasta ut för fan, så jag kan få kaffe..
Haha, nej men jo typ.

Är lite shopping suen känner jag.
En tripp till stan när man kommer hem skulle sitta fint faktist.
Lite mer nya skor och en fin ny kjol till.
Lite mer smink, brun utan sol och lite blondering.
Har färgat håret i över ett år för aatt få d blont, och jag är fortfarade inte så blond som jag vill ha d.
Mitt mål är Platina blond.
Skälet till att d inte är så lätt att färga mitt hår är för att d varit svart i 2-3 år + rött.
Inte d lättaste att blondera, specielt inte rött.
Drog i en röd fär när jag och *** prcis blev tillsammans i luggen..
Det är fortfarande inte borta, drar jag upp luggen är jag fortfarande lite rosa.
Inte så kul.



På shopping/göra listan just nu!;
o Svart kjol
o Rosa Pumps (Från Nelly)
o Blondering (2 Pack)
o Brun utan sol
o Ny foundation(Stavning)
o Nytt Löshår
o Skinn Tights
o Ögonfrans och ögonbrynsfärgning(Svarta fransar o Bruna Bryn)
o Sluta äta godis/småäta, gå ner 3 kg

Sen kanske jag kommer på mer senare.

//XoXo Kisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0