Hos Svärmor

Jaha, så sitter man hos svärmorsan dårå och väntar på att kusten är klar och jag kan komma hem till bby.
Haha, gömmer mig fö soc kärringar just nu.
Har i allafall suttit i en bil nu sen kvart över åtta i morse, inte skönt om rumpan.. Nästan så jag vill stå och skriva ist, men d är så jobbigt.. Haha.
Tänkte sätta mig och fixa klart mina naglar eftersom jag gjorde alla fingrar utom tummarna, så dom är nagel lösa.
Så kom jag på att jag kastade på Bby mina väskor för att ta upp i lägenheten..Kul.
Jag som äntligen hittat på tidfödriv..Men nej. Nu får jag driva iväg tiden med att sitta här ist.
Men d gör inte mig så mycket..
Måste vara sjukt intressant att läsa in blogg och vad jag gjort om dagen.. jag gör ju så HIMLA mycket...Not.

Ni vet hur jag kör en dagens låt ibland.. Tänkte hoppa d och köra på veckans ist..
Blir så jobbigt att behöva en låt varje dag.
veckans låt är: Gorillismen - Alla Gillar Brudar
Höhö, vet inte varför jag fastnat för den men aja.. Den blir det i allafall.
Den är nog tyvär inget för er Bögkillar.. om man tänker på texten då asso.

//XoXo Kisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0