... is Home

Yay! Nu är Bby hemma igen, diskat, och lagar mat fixas nu oxå.
Bby du är så duktig, och som jag längtat hela dagen efter dig.


"I just made you open your phone for nothing. It's great being in control. Who's my bitch? You're my bitch! Now you're smiling like my bitch and after smiling you're going to send it to another bitch who's going to become your bitch.
Now close it and go about you're business until i need you again."
Det var nog det tråkigaste och dåligaste skämt sms jag någonsin varit med om,, " now you're smiling".. as if, gjorde inte en min..Den SÖG!
Skulle någon dra ett sånt skämt på en första dejt elr något  ens andra dejten skulle jag seriöst vända ryggen och gå.. Dåliga skämt är inget att rekomendera.
Vem fa faller för d messet?

//XoXo Kisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0