No time for Blog

Har inte haft så mycket tid för att blogga.
Har spenderat dagarna med älsklingen min, inte för att vi gjort så mycket.. finns inte så mycket att göra i sketna småland men endå.
Mys med film och gott blire alltid, lite bilder hit och dit och små bråk allt som hör till ni vet.
Men men, passar på att pussa och krama på bby så länge jag kan tills jag åker hem till sthlm igen, inte lika kul där utan my love.

Idag är ... på Ikea och kollar möbler till sin nya lägenhet.
Ska blir spännande att få se den sen.

Som dom flesta vet har jag en dagens låt..
Och i dag är det : Takida - Curly Sue
En låt som alltid funkar den är super mysig och love love love.
Pussen :*

XoXo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0