Nyvaken.. Halft

Sådär ja, hade skrivit ett inlägg men d raderades så klart.. Jag som lyckas med allt ska ju självklart lyckas radera inlägget oxå precis innan jag lägger in d.

Anyway, vaknade kvart över sju i morse C  har dygnat så "det" väckte mig tidigt så att vi kan sova tidigt i kväll.
Men nu ligger "det" i sängen och ska sova tre timmar endå. Men men C.. brukar vara trött rätt tidigt på kvällen när vi vaknar fyra på dagen så "det" lyckas nog somna i kväll.

Jag börjar bli frisk oxå.. Kanske jag inte ska säga för då blir jag väll sjuk igen men aja.
Börjar bli sjuk, hostar en massa men d är bara bevis på att det börjar på över, snorar inte alls lika mycket längre.
Har fan snytit sönder min näsa, den fan flagnar.
Har så jävla ont runt näsan, det onda börjar dock gå över tack och lov.

Hade lite mys igår C och jag, köpte hem Daim tårta och läsk, åt upp halva tårtan och kollade på film.
Kommer inte ihåg vad filmen hette men bra var den fan, får fråga C när den vaknar.
Kollade även på en annan film, "The Phantom of the Opera", Kollade inte klart på hela filmen, fy satan va fin den va.


// XoXo Kisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0