Mja

Låg och sov hela dagen igår, och lyckades sova hela nettan.. Helt sjukt.
Brukar oftast inte kunna sova en hel natt efter att sovit bort en hel dag.
Måste bero på d fina sällskapet man hade.
Myspys

Saknar min Älskling, sitter här vid datorn och tittar runt lite på internet.

Fick ett mindre trevligt mess igår kväll som gjort att att jag mått lite halvdåligt faktist.
Men vet i allafall hur saker och ting ligger till nu, så för din skull.. hoppas du mår bättre snart och kan ta tag i ditt liv lite bättre.
Gör inte om d, du gör din mamma besviken.
Resten av din familj med, och vänner.
Tänk på d du ar ist för d du hade och inte har, låt inte skit komma ivägen för ditt liv.

Satt precis och läste boken "Missing" den e faktiskt fruktansvärt bra den enda boken jag någonsin läst klart från början till slut.. Elr ah, och "Möss och människor" men den läste jag bara för att vi skulle d i skolan.
Men endå, "Missing" är på engelska lätt läst och as bra.
Den boken har jag läst ca 5 - 6 gånger, och är nu inne på en 7 gång dårå.
Lika kul varje gång, haha.

Sitter här och velar lite med at spela Wow faktist, haha!
Gah, ska jag elr ska jag inte!?


Dagens Låt är: La Roux - Bulletfroof
Pussen:*

XoXo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0