Same story all over

Jag och bby satt och kollade på Video bloggar, kollade först på Kissies och sedan spanade vi in lite andra  liknande bloggar.
Vi kom fram till hur fånigt d är att folk klagar så mycket på kissie och andra människor, sen gör dom exakt lika.
Alla ser mer elr mindre lika danna ut, elr gör samma sak..
Dom som Kissie tycker härmar henne kan lika gärna härma någon av alla andra blondiner, alla looks the same!
Jag har redan fått höra att jag är lik Kissie, hon må vara snygg på bilder men irl... FUCK NO!
Så som sagt, we all looks the same.. Boring, men sant.
Jag tar d inte som en komplimang att någon går fram och frågar vad jag heter för jag liknar någon annan..
Bara för att jag har blont långthår och rosa läppar.
Speciellt inte hon, fake all over.
Läppförstoring och Bröstförstoring.. Hott or Not!?!?
Jag säger not.
Men men som sagt, klaga kan man endo gör man the same ;)
Pussen:*

XoXo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0