Stor städning

Jaha, nu är jag helt slut i kroppen..
Har städat hela C's lägenhet.. Dmasugat, "skurat", dammat, rollat av soffan för den drar åt sig så jävla mycket damm och små hår och d syns ju så jävla tydliget elftersom den är vit oxå.
Har dorkat av bord och massa shit. Har dock inte diskat, det lämnar jag till dig älskling;)
Är så jävla trött nu.. Har satt på ris oxå så att vi bara ska äta ris och kyckling i dag.
Måste börja fixa mig snart oxå för att åka hem.. måste packa mina stuff, sminka mig och fixa håret och bestämma vad fan jag ska ha på mig.. yay! en timme kvar.
 
"Borta bra men hemma bäst".. Ibland så.. Vill dock inte hem i dag.. Hade varit mysigt att få spendera Halloween med bby.

Aja ska kolla till riset och börja fixa mig..


//XoXo Kisse


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

piercing i läppen är såå snyggt! jag vill ha^^ men om du skulle ta ut dina piercingar nu, kmr dt för alltid vara ett hål där då? ;o



jaa! jag kan erkänna att jag är ganska dumblondin jag med iaf, men man kan ju liksom inte veta allt^^ men hon är ju verkligen dum, 24/7 xD



jag är oxå mörkrädd, när dt är mörkt i ett rum, så måste man gå in och tända, då brukar jag blunda för annars tror jag att jag kmr se ngn i mörkret! ^^ fast dt var mkt värre förut, nu har dt blivit lite bättre (Y)

2009-10-29 @ 17:28:35
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: charlie

borde du inte ha lätt att hitta saker då? :D

2009-10-29 @ 22:01:15
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0