00.00!

Oj.. Insåg nu hur mycket klockan är, redan tolv! Jisses, trodde klockan var typ tio.
Jag sitter i soffan och skriver min engelska uppsats till skolan, som skulle varit in lämnad i fredags.
Men då var man ju inte ens där, Hade jordgubbar hemma oxå.. Gud så gott.
Kommer äta upp hela förpackningen på två röda.. hehe.
Pratar i tele med bejbi min oxå.. Min underbara <3

Det är vid sånna här till fällen man ska ha en choklad maskin som smälter choklad.
Underbart att ha en sån och doppa jordgubbarna i.

Jag är inte ett dugg trött jag blir väll trött vid typ fyra i natt elr något som vanligt.
 Och somnar vid fem och kommer inte upp till skolan och så vidare.
 men nu ska jag faktist ge järnet så att jag får min Systemkamera.
Höhö, mor min har lovat mig en om jag sköter skolan.. så nu blire hårda bud i mellerud.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0