09-09-10

Hade supertrevligt med klassen på söder i dag.
Gick runt och tittade på lite olika ställen, va inne i Moskén på Medborgarplatsen..
Var super fint där inne, vi tjejer var tvungna att ha på oss en "kappa" med luva.
Vi gick även till Katarina Kyrka och letade efter kändisgravar, och gick in och tittade..
Hade antagligen varit begtravning tidigare elr något, låg mycket blommor och så där inne.
Efter d sprang vi vidare till Mosebacken och satte oss där och åt.
Igentligen var d meningen att vi skulle gå vidare efter d men ist så ringde Heidi "lärare" till vår förra köks lärare Kent, så vi fick åka med på hans båt. Två timmar båt resa runt sthlm blev d, klassen var samlade och alla satt och prata och lärde känna Peter som jobbade med Kent.
Sen vare slut på skol dagen, kort förklarat  men endå..

Har varit hos Sebbe och diskat och städat han kök, och d tog mig tre och en halv timme.. J*vla skit gris.
Fick en hundring för d trotts att jag gjorde d för att "betala" av en skuld på 400 kr till honom.
Men det äre ju trevligt för mig att a´betala áv och inkasera, två i en smäll.

Kollade nyss klart på Idol, Sista killen var ju inte dåligt Grym på att sjunga. (:
Sitter nu och snackar med bby i tele och ska försöka få min lärare Arne att vara lite snabbare än vanligt och skicka alla bilder till mig.. S får vi se hur många da´gar d tar.


XoXo <3

Kommentarer
Postat av: Milla

SNYGG DU ÄR! <3

2009-09-10 @ 21:52:02
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0