09-09-24

Nyvaken, sitter på baksidan i solen och äter frukost just nu (:
Det är jätte skönt ute i dag.
Gjorde en liten "fruktsallad" Med gröna och svart/blåa vindruvor, jordgubbar och blodappelsin.
Jag var jätte uktig i typ en dag och åt bara grönsaker, frukt och börnor.. sen vare socker som gällde igen.
Usch, måste dra ner på socker äter så sjukt mycket godis, chips och galss, och dricker så sjukt mycket läsk.
Inte bra, min avgiftning gick inte så bra, är nog beroende.
Men nu ska jag göra ett nytt försök som ska vara mer än en dag -.-' haha



Nu ska jag gå in och sminka mig och fixa mig för skolan.

Saknar Min flickvän fruktansvärt mycket, längtar till jag får hålla om dig igen.
Pussen:*

XoXo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0