Go'morron! 09-09-27

Go'Morron alla söta, Vaknade idag av att mamma står och puttar på mig "Billie, Billie vakna!" (Fast mitt riktiga namn dårå, men d behöver ingen som inte redan vet veta).
Mor min var på posten klockan nio i morse och hämtade ut paket från H&M.
Mina nya Stuff har kommit, blev en Svart paljett väst, Slitna jeans och Ett par nya stövlar.

Svarta slitna jeans & Svart paljett Väst.

Mina nya stövlar.
Tänkte att jag skulle in viga dom i dag när jag och mor åker upp till handen och kollar lite.
Men vet inte om jag är så jävla pepp på d i dag asso.. Funderar på att stanna hemma och städa lite.
Det skulle behövas städas färdigt på mitt rum någon gång, och i dag på en söndag är bästa dagen.
Så blir jag förhoppnings vis lite trött mot kvällen oxå så att jag kan somna tidigt.
Förövrigt  så saknar jag min bby.

Men nu ska jag äta lite frulle med mor min, varma mackor, te, sallad och proviva (:
Pussen:*

XoXo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0