I Dag 09-09-30

Älskling har varit här sen i måndags åkte hem i morse.
Sjukt mysigt, kom och överaskade mig i måndagskväll, ringde upp och bad mig komma ut ch krama om och värma henne.
As söt, blev chockad först och visste inte om jag skulle tro på henne, haha.
Men glad blev, sen kunde jag inte sluta le.
Massa mys har d varit de här två nätterna tillsammans med bby, nu mår jag bra som har fått spendera lite tid med mitt hjärta.
Saknar dig jätte mycket nu, du brde stannat kvar!


Vaknade vid kvart i åtta i morse för att bb6y skuole åka hem, så följde med ut på parkeringen ch sa hej då.
Sen har jag segat hela dagen.. Idag tänkte jag vara as duktig och gå till skolan, men nej var så sjukt äckligt trött och seg så jag orkade knappt sitta framför spegeln och sminka mig, tog mig tre timmar innan jag började.
Jag bara satt och stirra och pilla med smink ch smycken mer elr mindre.
Gjorde varma mackor i ugnen med Amanda ch gick ut  med Katten oxå.

Anyway, åkte in till stan med Iruba och Sofi, drog en liten mini shopping, Löshår och läppstift blev d.

Löshår Från Taj Mahal, Pris; 530 + Clipps 120 = 650Kr
Håret är ljusare har bara så tråkigt dålig kamera..En ny någon?

Läppstift från Make Up Store, Ljusrosa Pris; 165Kr
Pussen:*

XoXo <3  Glöm inte borsta tänderna barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0