Movie Time

Åh, Härligt!
Kom precis hem från Iruba, Drog över till henne och tittade film och snackade lite.
 Sen blev d att spontant färga håret på Iruba, som haft en färg hemma i ett år.
Så vi tog den och drog i hennes hår, hon blev fin i d nya.

Vi kollade på Astrix & Obelix - Vikingarna.. elr något sånt..
Anyway så sög den, Kollade även på idol, vilket var lite roligare.

Fick veta att bby sitter och syr, hade gärna velat ha en bild av d.
Men d fick man ju inte.

Nu sitter jag i soffan och tare lugnt, messar med bby och kollar lite tv, och blogg.
Tänkte lägga mig tidigt i morron, blir till att åka till Söder i morron med klassen, och vandra runt lite och ha trevligt.
Hoppas d blir lika kul som d låter, Hehe.

La inte upp någon bild på min mössa.. men d kommer väll senare, i morron.
Batterierna i kameran dog och hittar inte batteriladdaren (Y) Great, Jag hade velat fota lite i morron under tiden klassen är på Söder.
Men det sprack ju tyvär, hade varit trevligt att ha lite pixx från ett tillfälle då klassen är tillsammans.

XoXo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0