Städningen

Städningen på rummet går ju inte fullt så bra, har inte ens städat halva rummet..
Började med att ställa iordning skorna och rensa garderoben sen när d kom till att fixa med all filmer oc hitta plats åt dom (video filmer.DisneyFilmer, jag älskar barn filmer.) så tröttna jag.. för jag har fan ingen plats åt dom, har ingen aning om vad jag ska göra av dom.
Dessutom måste jag rensa båda överskåpen på garnderoben och ta bort typ hälften av allt skit som ligger och dammar där.
Men jag är så jävla seg så kommer ta minst en vecka för mig innan jag är klar med d är skit rummet! usch!
Jag hatar att städa, + att jag åste damsuga och skura och damma och massa sånt kul.
Pussen:*

XoXo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0