Stan med klassen idag..

Försov mig i dag, så missade första lektionen..
Men  idag blire stan med klassen, Jag fickat Mackor, Kaffe, Äpplen, smoothie(stavning?) & läsk som jag ska ha med mig (A)
Mango och annanas smoothie, super god är den, love it.
Gick ut med katten ett tag satte mig på baksidan och höll koll på honom.
Satt i solen och drack kaffe, underbart skönt ute i dag tycker jag.
Å nu Sitter i soffan med kissungen Dexter i knät och har precis prata i tele med Carolina..
Tänkte städa lite på rummet och så innan jag drar, ska ta åget som går 55 så får gå hemmifrån vid femöverhalv- tjugoi.

Nu ska jag dra, skriver om dagen så fort jag kommit hem.. Tyvär blire inga bilder :(




XoXo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0